Optimalizálás mobil eszközökre
A mobileszközök – legfőképpen az okostelefon – már ott lapul a legtöbb ember zsebében. Miről maradunk le ha nem figyelünk arra, hogy a weboldalunk minden eszközön elérhető, jól olvasható és gyors legyen?
FIGYELEM! Száraz statisztikai adatok következnek a 2017-es évből: ( 🙂 )
Magyarországon egy kicsit több mint 7 millió (!) embernek van okostelefonja.
Ebből 51% aki keresésre használja azt. Megtalálni egy üzeletet, éttermet, szálláshelyet, egy árucikket és még sorolhatnánk.
Ezen emberek 43%-a videó-s tartalmat is rendszeresen néz.
Végül, de nem utolsósorban a rendszeres online vásárlók a 19%-ot teszik ki. Hogy mit vásárolnak? BÁRMIT! (ruházati termékeket, ételt, elektronikai cikkeket, szolgáltatásokat)
Másik típusú megoszlás az internet használat korosztályok szerint: 16-24 évesek 99%-a!, 25-34 évesek: 85%, 35-44 évesek: 75%, 45-55 évesek: 45%.
Vajon mennyi potenciális ügyféltől esik el az, akinek nincs igazi mobilbarát weblapja?